09 December 2011

terima kasih sahabat!

assalamualaikum :)

aku rasa byk da perubahan yg berlaku dlm hidup aku ny.

perubahan yg lebih baik mungkin...alhamdulillah.

adakah ini satu ujian drpdNya?

ku bermohon agar aku tidak hanyut dengan kecukupan hidup bg diri ini.

apa yg ku idam selama ini tuhan telah kurniakan

ya Allah. aku bersyukur dgn segala nikmat kurniaanmu.

kau jgnlah lalaikan hati ini drpd mengingatiMu.

kau kurniakan bg diriku sahabat yg betul2 memahami diriku

yg ketika diriku senang,mereka ada disisiku,

begitu juga tika daku dlm kesusahan.

namun masih ada dr kalangan mereka yg 

iri hati dan tidak suka melihat diri ini bahagia..

mungkinkah semua ini ujian darimu ya Allah.

sahabat, jika diri ini ada melakukan kesalahan,

berterus teranglah dikau, nasihatilah diriku yg lemah ini.

aku sedia menerimanya

aku sedia melakukan perubahan.

biasalah...aku ni budak bru nak "up"

mungkin masih lg tercari2 identiti hidupku.

sekian.

p/s: *sukee ade sahabat2 yg suruh aku jdik "tutor" study group.hahaha.. walaupon aku ny xtaw dgn mendalam sgt pon :P wakakaka*

 *rasa gembira bak terbang di awang-awangan :))))*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...